Barion Pixel

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS VÁSÁRLÁSI  FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) hatálya kiterjed a White Swan Group Korlátolt Felelősségű Társaság (9422 Harka, Fenyves u. 12., a továbbiakban „Vállalkozás”) által a www.365napkonyv.hu weboldalon (a továbbiakban „Webáruház”) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra, valamint az ezeket igénybe vevő vásárló (a továbbiakban „Vásárló”) jogaira és kötelezettségeire. (Vállalkozás és Vásárló a továbbiakban együttesen „Felek”). Az ÁSZF minden olyan jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.365napkonyv.hu weboldalon keresztül történik. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott valamennyi kérdésre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályai az irányadóak. Az “ÁSZF” rendelkezései a https://365napkonyv.hu/refund_returns/ oldalon olvasható, illetve a vállalkozás oldalának láblécében is elérhető, és amelyet a Vásárló vásárlás előtt magára nézve kötelezően elfogad. Letölthető formában a következő link alatt lehet megtekinteni. Az adatvédelemmel kapcsolatos tájékoztatást a https://365napkonyv.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ oldalon lehet megtekinteni.

I. A VÁLLALKOZÁS

A www.365napkonyv.hu online webáruházat a Vállalkozás üzemelteti.

A Vállalkozás cégneve: White Swan Group Korlátolt Felelősségű Társaság.

A Vállalkozás rövidített cégneve: White Swan Group Kft.

A Vállalkozás cégjegyzékszáma: 08-09-034497

A Vállalkozás adószáma: 27849365-2-08

A Vállalkozás székhelye és levelezési címe: 9422 Harka, Fenyves u. 12.

A Vállalkozás pénzforgalmi jelzőszáma: CIB Bank 10700426-73427267-51100005

Külföldi utalás esetén (HUF): IBAN HU89107004267342726751100005

Külföldi utalás esetén (EUR): IBAN HU47107004267342726750000005

A Vállalkozás elektronikus levelezési címe: wsgrouphungary@gmail.com

II. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE A FELEK KÖZÖTT

A Webáruházban a termék(ek) megvásárlásával a Felek között szerződés jön létre. A Webáruházban a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával vásárlás történik a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek és keretek között.  Az e-mail, telefon vagy levél útján leadott rendelések nem eredményezik automatikusan a szerződés létrejöttét a Felek között.

A megrendelés leadása regisztrációhoz nem kötött, felhasználói fiók nélküli vásárlásra is lehetőség van, azonban a vevő adatait (név, e-mail cím, számlázási és szállítási cím) ilyenkor is meg kell adni a vásárlás befejezése előtt. A regisztrációra a Webáruház weblapján elérhető „Fiókom” menüpont alatt található adatlap kitöltésével. A kitöltött adatlap Vállalkozásnak történő elküldésével, a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF, valamint a Webáruház oldalán közzétett „Adatvédelmi nyilatkozat” feltételeit megismerte és azokat magára nézve kifejezetten elfogadja, továbbá az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezeléshez hozzájárul. A Vevő által megadott adatok helytelenségéből eredő károkért a Vállalkozást semminemű felelősség nem terheli.

A Vásárlónak joga van a Vállalkozásnál nyilvántartott adatait a Vevő írásbeli nyilatkozata alapján bármikor törölni. A Vásárló törlésre irányuló kérelmének beérkezését követően a Vállalkozás köteles haladéktalanul gondoskodni a Vásárló adatainak törléséről. A Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. A törlést követően a Vásárlói adatok visszaállítására nincs mód.

A Vásárló által megvásárolni kívánt termék „Kosárba” helyezését követően a Vásárlónak lehetősége van kiválasztani a termék esetében alkalmazandó átvételi és fizetési módot. A “Megrendelés elküldése” gombra kattintva a Vásárló ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, és amelyre a Vállalkozás a megrendeléstől számított 48 órán belül a regisztráció során a Vásárló által megadott elektronikus levelezési címre visszaigazolást küld. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a megvásárolni kívánt termék megnevezését és darabszámát, az alkalmazni kívánt átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, valamint a Vásárló adatait. Amennyiben a visszaigazolás a fent leírt határidőben és tartalommal nem kerül a Vásárlónak megküldésre, úgy a Vásárlót a továbbiakban nem köti az ajánlata. A rendelés leadása során a Vásárló jogosult a regisztráció alkalmával megadott személyes és szállítási adatok módosítására. A Vásárló által helytelenül megadott adatokból eredő hibákért a Vállalkozást nem terheli felelősség.

A Webáruházban az árak forintban értendők. A vételár, amely a termékek mellett kerülnek feltüntetésre bruttóárak, amely az általános forgalmi adót tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

A Webáruházban megrendelhető termékek vételára tekintetében a Vállalkozás fenntartja magának az ár-változtatás jogát azzal, hogy a módosítás a Webáruház felületén való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Amennyiben a Webáruház felületén hibás ár kerül feltüntetésre – , annak ellenére, hogy a Vállalkozás ennek elkerülésére mindent megtesz – , például a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, vagy programhiba miatt “0” Ft-os vagy “1” Ft-os ár jelenik meg, akkor a Vállalkozás nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló jogosult a vásárlástól elállni.

A termék ellenértékének megfizetése az alábbi módokon történhet:

1.)Az online bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül történik MasterCard, Maestro, Visa vagy Visa Electron bankkártyával. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el, a kereskedő soha nem kér bankkártya adatokat.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”;

2.) Utánvét a futárnál vagy az átvételi ponton (e-könyv vásárlása és külföldre történő cím szállítási cím megadása esetén erre a fizetési módra nincs lehetőség);

3.) Banki átutalással a rendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően az alábbiak szerint:

Kedvezményezett: White Swan Group Kft.

Számlavezető pénzintézet neve: CIB Bank Zrt.

Bankszámlaszám: 10700426-73427267-51100005

Közlemény: a rendelés száma

Bankkártyával történő fizetés online kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén a Vállalkozás nem köteles pénzt visszatéríteni.

A Vállalkozás a vásárlásról számlát állít ki, a Vállalkozás A Vásárló által megadott e-mail címre küld el. HA  a Vásárló a vásárlásról papír alapú számlát igényel, úgy erre vonatkozó kérését írásban jelezheti a Vállalkozásnak, amely köteles a számlát a Vásárló levelezési címére postai úton megküldeni az igény beérkezést követő 5 munkanapon belül.

A Vállalkozás mindent megtesz annak érdekében, hogy a Vásárló által megrendelt termékeket határidőn belül leszállítsa. A készleten lévő termékek átlagos kiszállítási ideje 2-5 munkanap. A készleten nem lévő, külső raktárból beszerezhető termékek kiszállítási ideje 5-10 munkanap. A kiemelt ünnepek (pl.: karácsony) előtti kiszállítási idő a futárszolgálat leterheltségétől függően megnövekedhet. A teljesítés lehetetlenülése a szerződést megszünteti. A teljesítés lehetetlenülésének minősül, ha a Vásárló által megrendelt termék a raktárkészleten nem elérhető, a nagykereskedő a termék eladását megszüntette és annak későbbi beszerzése sem várható. A teljesítés lehetetlenüléséről a Vállalkozás köteles a Vásárlót haladéktalanul elektronikus levél útján tájékoztatni, valamint – adott esetben – a már megfizetett ellenértéket a tájékoztatást követő legkésőbb 30 napon belül a Vásárló bankszámlájára visszautalni. Az ellenérték visszautalásával kapcsolatban a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

III. ELÁLLÁSI JOG

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a vásárló indoklás nélkül elállhat a szerződéstől a termék átvételétől számított 14 napon belül. A Vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján e-mailben (whiteswangroup@gmail.com), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával, postai úton is gyakorolhatja.

A Vásárló jogosult az elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolni.

A termék kézhezvételének, átvételénekek időpontja:

  • átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja;
  • házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja.

Elállás esetén a Vásárló köteles a terméket saját költségén a nagykereskedő székhelye szerinti címre (2151 Fót, East Gate Business Park C/2) vagy a  visszaküldeni. A Vállalkozás köteles az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket a Vásárlónak visszafizetni.

Elállás esetén a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

Elállás esetén a Vállalkozás a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza (banki átutalás, illetve postai úton megküldött készpénzkifizetés) A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

A Vásárló által utánvéttel visszaküldött termék átvételét a Vállalkozás jogosult megtagadni.

A Vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

Amennyiben a Vásárló a termék megrendelése során „személyes bolti vagy átvevőponti átvételt” jelölt meg, és a terméket a Vállalkozás által a visszaigazolásban megjelölt időponttól számított 15 napig nem veszi át, úgy a Vállalkozás jogosult a szerződéstől elállni és a leadott megrendelést a vételár egyidejű visszautalása mellett törölni.

Figyelemmel arra, hogy az elektronikus formában megvásárolt könyvek (a továbbiakban „e-könyv”) a hatályos jogszabályok értelmében nem minősülnek terméknek – vagyis rájuk a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatálya nem terjed ki – így a Vásárló e-könyv vásárlása esetén nem jogosult a szerződéstől a vásárlást követően indoklás nélkül elállni.

IV. HIBÁS TELJESÍTÉS

A megrendelt termék hibája esetén a Vásárló a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Vállalkozással szemben. A jótállási igény érvényesítése során a Vásárló kérheti a hibás termék kicserélését, kivéve, ha a kicserélés lehetetlen, vagy a Vállalkozás számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vásárló a kicserélést nem kérte, illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kicserélést a Vállalkozás nem vállalta, vagy ha a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vásárló kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselni köteles, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot. A Vásárló köteles a hibáról a Vállalkozást annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül tájékoztatni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl a Vásárló szavatossági igényét Vállalkozással szemben nem jogosult érvényesíteni. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

V. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

A megvásárolt termék csak házhozszállítással illetve csomagpontos átvétellel kérhetőek, személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.

A belföldi kiszállítás a GLS futárszolgálat útján történik a Vásárló által megadott címre, vagy egy a Vásárló által megjelölt GLS illetve Foxpost csomagpontra. A kiszállítás díja minden esetben az alábbiak szerint kerül megállapításra:

1.) 24999,- Ft értékhatárig történő vásárlás esetében a házhozszállítás díja bruttó 1459,- Ft, GLS pontra történő szállítás 1459,- Ft, Foxpost csomagautomatába történő kiszállítás díja bruttó 950,- Ft;

2.) 24999,- Ft értékhatár feletti vásárlás esetén a kiszállítás díjmentes.

3.) Utánvét esetén nem számítunk fel külön díjat

 A kiszállítás várható ideje a Vásárló által a Vállalkozás számlájára átutalt vételár megérkezést követő 2-5 munkanap, amely szállítási idő az ünnepi időszakokban megnövekedhet. Ha a kiszállítás ennél több időt vesz igénybe, akkor a Vállalkozó erről a Vásárlót e-mailben haladéktalanul értesíti. A kiszállítás díját a Vállalkozás egyoldalúan módosíthatja, ez azonban a már megrendelt termékekre nem vonatkozik. A módosítás a honlapon történő megjelenéssel egyidejűleg azonnal hatályba lép.

Amennyiben Vásárló a termék szállítási címeként egy külföldi országban található kézbesítési címet jelöl meg, úgy Vállalkozó jogosult – a megrendelt termékek összértékétől függetlenül –az alábbi táblázatban szereplő országok szerint, illetve szállítási idő mellett a következő szállítási díjat felszámolni:

OrszágokKézbesítésSzállítási díj
AusztriaHázhozszállítás3,099 Ft
CsehországHázhozszállítás + csomagpont3,099 Ft
NémetországHázhozszállítás3,099 Ft
Horvátország Házhozszállítás + csomagpont3,099 Ft
LengyelországHázhozszállítás3,099 Ft
RomániaHázhozszállítás3,099 Ft
SzlovéniaHázhozszállítás + csomagpont3,099 Ft

A külföldi kiszállítás a GLS csomagküldő szolgálat útján történik.

Ha a Vásárlótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a kosárérték szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása díjmentes. Amennyiben a Vásárló a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Vállalkozás visszajelzése alapján még van lehetőség, a Vállalkozás összevonhatja a megrendeléseket, a már szállításra átadott termékek utólagos összevonása azonban már nem lehetséges. A Vállalkozás a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruház felületén való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

A Vásárló a mindenkor hatályos szállítási díjról a Webáruház felületén a „365napkonyv.hu/penztar” oldalon is tájékozódhat.

A Webáruházban megrendelt terméket a Vállalkozás a Vásárlónak elektronikus levélben megküldött rendelési visszaigazolásban szereplő címen köteles teljesíteni.

Vásárló a jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vállalkozás a megrendelt termék kiszállításához szükséges adatokat a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (székhely: 2351 Alsónémedi
GLS Európa u. 2., e-mail: info@gls-hungary.com, cégjegyzékszám: 13-09-111755, adószám: 12369410-2-44), illetve a WEBSHIPPY Magyarország Logisztikai és Szállítmányozási Korlátolt Felelősségű

Társaság (székhely: 2151 Fót, 0221/12. e-mail: info@webshippy.com, cégjegyzékszám: 13-09-213880, adószám: 25569421-2-13) számára továbbítsa.

IV. SPECIÁLIS RENDELKEZÉSEK

1.) Értesítés akcióról

Ha a Vásárló a legalább 15%-os kedvezménnyel megvásárolható termékekről a Vállalkozástól értesítést kíván kapni, úgy erre vonatkozó igényét a Webáruház felületén jelezheti a Vállalkozásnak. Az akcióról szóló értesítésre történő feliratkozás nem minősül elektronikusan leadott megrendelésnek.

Amint egy adott termék a Vállalkozás kínálatában 15%-os kedvezménnyel megvásárolható, úgy a Vállalkozás e-mail útján értesítheti a szolgáltatásra feliratkozó Vásárlót.

2.) Értesítés új termékekről

Amennyiben Vállalkozás webáruházának kínálatában új termékek jelennek meg, úgy a Vállalkozás erről e-mail útján értesíthető Vásárlóit, aki a Webáruházban korábban az e-mail útján történő megkeresés engedélyezte.

Amennyiben a Vásárló nem kíván a Vállalkozástól hírlevél formájában tájékoztatás kapni, úgy jogosult a hírlevélen keresztül leiratkozni illetve a Vállalkozás e-mailben történő megkeresésében kérni a leiratkozást.

V. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Az Vásárló a termékkel vagy a Vállalkozás tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

• Levelezési cím: 9422 Harka, Fenyves u. 12.

• Telefonszám: +36 30 513 1087,

• Kapcsolattartó személy: Tompa Gábor, ügyvezető

• E-mail: wsgrouphungary@gmail.com

Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát telefonon közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Vállalkozás kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Vállalkozás az Vásárlóval köteles közölni.

A Vállalkozás az írásbeli panaszt annak beérkezését követő harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni, továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a Vásárlóhoz eljusson. Ha a panaszt a Vállalkozás elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Vállalkozás köteles öt évig megőrizni.

Amennyiben a Vállalkozás és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az egyeztetések során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

• Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

• Békéltető testület előtti eljárás: a termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vásárló eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve a Vállalkozás székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez fordulhat. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában Fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/A

Levelezési cím: 9021 Győr, Szent István út 10/A

E-mail cím: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu

Központi telefonszám: +36 96 520 217

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a Vásárló az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitát elektronikus úton rendezheti a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a Vásárló beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló Vásárló és kereskedő közötti jogvitákban.

• Bírósági eljárás: Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

VI. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A Vállalkozás bármikor jogosult a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Vállalkozás a módosításokról a Vásárlókat a Webáruház felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Webáruház használatának feltétele, hogy a Vásárló a Webáruházon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.

A Vállalkozás semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

A jelen ÁSZF 2023.01.01. napjától visszavonásig, illetve annak módosításáig hatályos. Az ÁSZF rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.